Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2011. július 5., kedd

Hogyan vonzzuk be ideális párunkat?

Kérj horoszkóp elemzést.:)
 Ha most azt hiszed megmondom,sajnos ööö,hát nem.
Elméleteim vannak, olvastam ezt, hallottam azt, ismerek olyanokat akik azt mondják jó a kapcsolatuk.
Elmesélhetem, hogy vonzzál be  társat,mert azt tökéletesen tudom, de, hogy az igazit hogy kell???
Ha Te kedves blog olvasó ha tudod, légyszíves feltétlenül oszt meg velünk. 

Szóval az elmélet: Több verzió is létezik, én most itt mindent leírok ami eszembe jut, ha valamelyik megtetszik alkalmazd. Az is lehet, hogy elsőre megtalálod életed párját.
Némelyik bizony nagyon gyerekes, de attól még működik.
1.) Ha már meg van a szerelmed, és szeretnél hozzá feleségül menni, írogasd le sokszor azt a nevet amit a házasságkötés után szeretnél viselni.  Persze a jövendőbelid ne tudjon róla. Az kicsit gáz.:) Azért érdemes arra gondolni, hogy esetleg egy nála is jobb vegyen feleségül, így nyitva hagyod a lehetőséget, hogy egy még jobb jöjjön. Ha megtartanád a lányneved,ez nem működik.
2.) Írj egy listát, hogy milyen tulajdonságokkal rendelkezzen a nagy Ő. Ez jó, ha nagyon részletes. Külső belső tulajdonságok. Ezt naponta olvasd el többször is, és elmélkedj, hogy de jó, hogy létezik ilyen férfi, és megjelenik az életedben.
Az a helyzet, hogy tényleg megjelenik, de vagy kevésnek érezzük magunkat hozzá, vagy olyan tulajdonságok bukkannak fel, amire nem gondoltunk, és nem tetszik.Érdemes hozzá tenni,hogy egy ettől is jobb...
3.) Ha tudsz meditálni, az nagyon jó, mert van egy olyan technika ami eddig nekem még mindig működött, de itt aztán jön boldog, boldogtalan. Itt szelektálni kell.
Tehát meditációban elképzeled, hogy rád hullik piros-arany por,ami mágneses erővel rendelkezik, és az egész testedet beborítja, ez a szerelem por. Lelki szemeiddel lásd, hogy mágnesként vonzod magadhoz a férfiakat/nőket. Ez kb. már másnap működik. Itt esetleg érdemes még arra gondolni, hogy olyan férfiakat/ nőket vonzok akik.....pl. pont rám vágynak, vagy hűségesek, függetlenek..... Az a baj, hogy itt nem nagyon lehet túl sok igény elgondolni,mert elveszik a varázslat.
4.) Aztán lehet mentálisan üzenni éjjel, de ezt csak agykontrollosok tudják megcsinálni, mert ez elég bonyolult. Viszont nagyon működik, és gyorsan.
5.) Vannak kifejezetten feng-shui gyertyák, páros tárgyak, van szerelem sarok, stb. Kifestettem,kitakarítottam, mindent elrendeztem ahogy azt kell, semmi se történt, de legalább szép lett.:))) Szóval ez nekem még sose működött, de lehet, hogy neked igen, úgyhogy próbáld ki.
6.) Lehet gyertyával varázsolni, ez csak egy ötlet, mert nem nagyon tudom hogy kell. Az üzifalon van egy link, itt van egy gyertya mágia, ezt kipróbáltam,még aznap jött a barátom, elmeséltem mit vajákoltam, jót nevettünk,mert,hogy ö tényleg csak a barátom 17 éve kb.
Soha ne csinálj szerelmi kötést, mert ez fekete mágia, és ha szeretnél megszabadulni a párodtól, rendkívül nehéz.
7.) Kérheted a szerelem angyalait, hogy hozzanak össze a jelenleg számodra legideálisabb pároddal.
8.) Titok szerelem meditáció. Ezt megtalálod a letöltéséknél. Ezt én mondom fel, de igazából még nem alkalmaztam, viszont állítólag nagyon működik, de 6 hétig kell mindennap, és számomra ez túl macerás. Kelly Howell az eredeti, valaki lefordította, viszont senki nem csinálta meg. így született.
9:) Azt hiszen a legfontosabbat kihagytam :))) Amikor frissen van festve a hajam,vagy új ruhákat veszek..akkor nagyon jól érzem magam mindig..úgy érzem,hű most nagyon csini vagyok,mosolyogva megyek az utcán,szinte repülök,mert jól érzem magam,mindegy hol vagyok...sugárzok..és akkor észre veszi más is..
  Hát hirtelen ennyi jutott eszembe

És akkor jöjjön az a rész, hogy miért vonzzunk olyat amilyet, vagy semmilyent
Tele vagyunk előítélettel, szülői, stb mintával, félelmekkel, gátlásokkal, meg ilyesmi.
Domján Laci javasolta, hogy érdemes pár napig leírni azokat a gondolatokat ami a párkapcsolattal kapcsolatos. Lehet nem tökéletesen emlékszem, de volt egy nő aki már 2 éve programozta, hogy rátalál a szerelem, de nem talált. Erre elkezdte írni az ilyen irányú gondolatait, és ledöbbent, mert olyan gondolatai voltak, hogy kinek kell már egy cukorbeteg nő,ha kifeküdnék az utcára meztelenül az autósok észre se vennének, a többire nem emlékszem, de ezeket a gondolatokat egyenként átalakította pozitívra, és láss csodát,már 2 hét múlva megismerkedett valakivel, de aztán otthagyta, mert megismerkedett egy másikkal, aztán azt is otthagyta, és a harmadikhoz hozzá ment.
Én is elkezdtem figyelni a gondolataimat, hát le se írom,miket gondolok a férfiakról. :) Most én is alakítgatom át pozitívra. Beismerem nem könnyű, de azt hiszem megéri.
Vannak még technikák, de mivel ez nálam nem működött, nem is írom le. Illetve a hoponoponó, és a faster eft szerintem működik. Azóta tudom,hogy a mátrixenergetika is működik..már több embernek varázsoltam párt...
Hát ennyi, remélem tudtam segíteni, és ránk talál a szerelem.:)))))
Ha sikerül elérni valamit írjatok,akár név nélkül. Viszont, ha van valami kérdésetek írjatok nyugodtan igyekszem segíteni.
Sok sikert! :)))

5 megjegyzés:

  1. Kedves társra vágyó olvasók.:))

    A faster eft tényleg egy működő technika. Ezzel engedjétek el a múltban történt összes negatív emlék érzelmi töltését. Mindig a legnagyobbal kezd,a legfájóbb emlékkel. Ha nem megy egyedül,gyere el hozzám,segítek.

    Ha megszűnik az érzelmi töltés, akkor már sikerül a bevonzás.
    Sok sikert! Judit

    VálaszTörlés
  2. Sok évnyi házasság után a férjem válókeresetet nyújt be új titkárnője miatt, akit néhány hónapja vettek fel. Ez a nő ellenem és az egész családja ellen fordította a férjemet, és mindannyian összezavarodtunk, hogyan tette ezt. Anyósom többször hívta a férjemet, hogy rendszeresen jöjjön el a családi találkozóra, de mindig visszautasította. Azt mondta, hogy ennyi éven át vak volt, és most már látja, hogy 5 gyerek után nem én vagyok a megfelelő nő. Már 3 hónapja vagyok anyám házában a gyerekeimmel, alig egy hete, miután segítséget kerestem a válás megállításához és a férjem visszaküldéséhez. A varázsló azt mondta, hogy a férjem 24 órán belül keresni fog, hogy minden gonosz kötelék, amelyet az új titkárnő közte és a férjem között kötött, megszakad.
    Miközben ezt a megjegyzést írom, a férjem reggel és este jön anyám házába bocsánatot kérni, és elbocsátotta a titkárnőt. Megdöbbentő volt, hogy a férjem ezt tette velem és a gyerekeinkkel. Köszönet a papnak a tökéletes szerelmi rituáléért, amely megsemmisítette a gonosz titkár tervét és újra összehozott minket. Azóta soha nem találkoztunk semmilyen kapcsolati problémával vagy bármilyen problémával. voodooconnect60@gmail.com  vagy +2348097014925 a WhatsApp-on, hogy felvegye a kapcsolatot a voodoo lorddal, hogy segítsen megoldást találni és megoldani bármilyen problémát, amely felmerül.

    VálaszTörlés
  3. A férjemmel több mint egy évtizedig voltunk együtt, mielőtt összeházasodtunk, a házasságunk után elkezdett találkozni egy másik hölggyel, beleszeretett, és egy nap azt mondta, azt akarja, hogy váljunk el, és külön utakat járjunk. Össze voltam törve, másnap visszajött, leparkolta a holmiját, és magára hagyott. Kétségbeesett voltam, mert az iránta érzett érzelmeim őszinték. Egy nap, miközben a neten böngésztem, hogyan szerezhetem vissza az exemet, rábukkantam erre a hatalmas szerelmi varázslatra, aki szerelmi varázslatot bocsátott ki, amitől kevesebb, mint 48 év múlva visszahozta őt. órák. A férjem lelkiismeret-furdalással tért vissza, és könyörgött, hogy bocsássak meg neki. A világom ismét tele van izgalommal. Ha bármiben segítségre van szüksége, amit nem ért, írjon a voodoo lordnak a WhatsApp +234-8097014925 telefonszámon vagy a Gmail-en, voodooconnect60@gmail.com, aki értelmet és boldogságot hozott az életembe, és újra egészségessé tett.

    VálaszTörlés
  4. Manapság a legtöbb ember szenved és fájdalmat okoz különféle kapcsolataiban és egészségi állapotában, mert nehéz elengedni igaz szerelmét, néha úgy teszünk, mintha minden rendben lenne, de nem így van. Ahhoz, hogy szeretett emberünk legyen, igyekszünk örömet és boldogságot találni az évek során kialakított kötelék által. Voodoo Lord van itt, hogy segítse a megtört szívű és beteg testet erőteljes varázslataival. Képes helyreállítani a szerelmes életet, ami elmúlt. Elérhetősége: voodooconnect60@gmail.com, Whatsapp +2348097014925. Párkapcsolati, házassági és egészségügyi problémával küzdőknek ajánlom, hogy mielőbb vegyék fel vele a kapcsolatot. Az általam irányítottaknak is segített megoldást találni saját problémáikra. Annyira őszinte és őszinte. Nincs vesztenivalód, ha felveszed vele a kapcsolatot, ezért kérd a segítséget most.


    VálaszTörlés
  5. Azt akarom, hogy a világ megismerjen egy nagyszerű embert, akit a legtöbben voodoo lordként ismernek, és aki tökéletes megoldást kínál a párkapcsolati, házassági és egészségügyi problémákra. A fő ok, amiért elmentem a voodoo lordhoz, az volt, hogy megoldást keressek a férjem visszahozására és a teherbeesésre, mert a férjem elhagyott, mert nem tudtam teherbe esni 14 év házasság után. Nemrég olvastam néhány vallomást az interneten, hogy néhányan írtak a voodoo Lordról, és nagyon megörültem, és úgy döntöttem, hogy segítséget kérek. Tökéletesen elvégezte a dolgát, amikor rávette a férjemet, hogy jöjjön vissza hozzám és kérjen bocsánatot, néhány hónappal később teherbe estem. Most ikrek, egy fiú és egy lány büszke anyja vagyok, és a férjem soha nem szűnt meg szeretni, és nagyon boldogan élünk együtt. Nem tudom abbahagyni a nevének az interneten való közzétételét, mert jó munkát végzett értem. Bárki, akinek szüksége van a segítségére, vegye fel vele a kapcsolatot e-mailben [voodooconnect60@gmail.com], vagy vegye fel a whatsappon [+234 8097014925]. Még ma felveheti vele a kapcsolatot, hogy megoldja problémáit, és örökké boldog maradjon.

    VálaszTörlés

Érezd jól magad!